Konferencje w górach - połącz pracę z odpoczynkiem

Zorganizowanie udanej konferencji wymaga licznych przygotowań. Trzeba znaleźć odpowiednie miejsce, catering, obsługę techniczną i potrzebny sprzęt, a jeśli ma to być spotkanie kilkudniowe, również miejsce noclegowe. Wszystkie te elementy można znaleźć w jednym miejscu, organizując konferencje w górach w miejscowym, komfortowym hotelu.

    1. Konferencje w górach - wybierz miejsce adekwatne do rodzaju spotkania

    2. Szkolenia w górach w hotelu - skorzystaj z kompleksowego rozwiązania

Hotele to obiekty przystosowane do obsługi gości zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Wiele z nich umożliwia rezerwację zarówno sal konferencyjnych, jak i restauracyjnych stolików oraz hotelowych pokoi dla uczestników konferencji, dzięki czemu całe przedsięwzięcie ogranicza się do jednego miejsca, a obowiązki logistyczne przejmuje na siebie obsługa hotelu.

Konferencje w górach - wybierz miejsce adekwatne do rodzaju spotkania

Wybór odpowiedniego miejsca jest uzależniony od charakteru spotkania. Jeśli są to luźne szkolenia w górach, organizowane dla pracowników firmy, dobrze sprawdzi się niewielki hotel, położony na uboczu, w którym będzie można swobodnie wypocząć, a jednocześnie zażywać uroków uroków górskiej przyrody, uprawiając zimowe sporty lub biorąc udział w kuligu. Oficjalne konferencje wymagają jednak uroczystej oprawy. Konieczna jest więc przestronna sala konferencyjna z nowoczesnym wyposażeniem lub kilka mniejszych sal na spotkania w grupach roboczych. Sala powinna znajdować się w niedalekiej odległości od głównych atrakcji regionu oraz dobrych restauracji, gdzie w przerwie między poszczególnymi prelekcjami i panelami goście będą mogli odpocząć i zregenerować siły.

Szkolenia w górach w hotelu - skorzystaj z kompleksowego rozwiązania

Obiekty hotelowe, takie jak Srebrny Bucznik w Istebnej, to idealne miejsca na zorganizowanie konferencji lub szkolenia w górach. Organizatorom zapewniają potrzebną pomoc oraz zaplecze techniczne i gastronomiczne, natomiast gościom komfortowe warunki do odpoczynku, pracy i nauki.

Konferencje w górach w miejscowym hotelu można łatwo wzbogacić o dodatkowe atrakcje, zarówno te dla ciała, jak i te dla ducha. Goście mają do dyspozycji komfortowe SPA, gdzie mogą zrelaksować się i odprężyć, a w zależności od woli organizatorów, hotel może przygotować zimowy kulig, zabawę taneczną z oprawą muzyczną, wyjście na strzelnicę lub paintballa, albo przejażdżkę quadami. Takie atrakcje integrują gości i pozwalają im spędzić wspólnie czas nie tylko na pracy, ale również zabawie.

Podziel się
Udostępnij znajomym
Udostępnij